Meer zekerheid voor je medewerkers, zonder extra kosten

Goed personeel vinden én behouden is een uitdaging. Zeker in een krappe arbeidsmarkt wil je als werkgever nét dat beetje extra bieden. Maar hoe doe je dat zonder dat het direct ten koste gaat van je budget? Het antwoord: een kostenneutrale pensioenoplossing.

Waarom een extra pensioenregeling?

Medewerkers kunnen zich zorgen maken over hun pensioen. Door als werkgever een aanvullende pensioenregeling aan te bieden, geef je jouw team meer inzicht en zekerheid over hun financiële toekomst. Dit wordt enorm gewaardeerd en draagt bij aan loyaliteit en werkplezier.

Kostenneutraal voor de werkgever

Het mooie is: deze oplossing kost jou als werkgever niets extra’s. De regeling wordt gefinancierd uit een besparing op de werkgeverslasten. Je voldoet bovendien direct aan je wettelijke zorg- en informatieplicht rondom pensioen, zonder extra administratieve lasten.

Wat levert het op?

  1. Een aantrekkelijke extra arbeidsvoorwaarde
  2. Meer betrokken en tevreden medewerkers
  3. Ondersteuning bij je wettelijke verplichtingen
  4. Geen extra kosten of advieskosten

Wil je weten wat dit voor jouw organisatie kan betekenen?

Neem gerust contact op via info@tilstraservices.nl. We denken graag met je mee en laten zien hoe eenvoudig het is om jouw medewerkers meer zekerheid te bieden.