Werk je als zelfstandige? Ben je opdrachtgever? Of behartig je de belangen van beide partijen bijvoorbeeld als broker, accountant of intermediair? Dan is het belangrijk dat de samenwerking vanaf het begin goed is ingericht

De samenwerking tussen zzp en opdrachtgever helder vastgelegd. Niet alleen bij aanvang, maar tijdens het hele traject.

Een platform dat helpt om samenwerkingen gemakkelijk , snel, helder en gestructureerd in beeld te brengen. De webmodule is ontwikkeld om de elementen van de Wet DBA inzichtelijk te maken, zodat je weet waar je staat en welke aandachtspunten er mogelijk zijn.

Hoe werkt het?

Krijg snel inzicht in de samenwerking. Door een aantal gerichte vragen, gebaseerd op de Wet DBA, ontstaat een praktisch advies.. Zo zie je direct: zit je goed als zzper en opdrachtgever, of moet er iets worden bijgesteld?

Een samenwerking blijft in ontwikkeling. Daarom bieden we check-ups na 3, 6 of 12 maanden, afhankelijk van het pakket dat je afneemt. Alle antwoorden en documenten worden vastgelegd in een audittrail, inclusief nieuw advies bij elke check-up. Zo heb je altijd een onderbouwing, bijvoorbeeld richting de Belastingdienst.

Voor wie :

Voor zzp’ers

  • Helder overzicht van je opdracht
  • Inzicht in je manier van werken
  • Praktisch document voor nieuwe klanten
  • Geen juridische claim, wél duidelijke onderbouwing
  • Ondersteuning bij professioneel ondernemerschap

Voor opdrachtgevers

  • Onderbouwde samenwerking met zelfstandigen
  • Inzicht in aandachtspunten of verbeteropties
  • Geschikt voor HR, Inkoop of directie
  • Transparantie naar alle betrokken partijen
  • Direct toepasbaar bij nieuwe opdrachten

Meer Informatie & Contact

Wil je meer weten over deze specifieke oplossing? Neem vandaag nog contact met ons op voor een vrijblijvend advies gesprek.

p&ds17

Contact opnemen

Of plan direct een afspraak